Purple Rain


Entries About Linkies BIASES DASHBOARD
Welcome Note


Hello , welcome to my blog . Hope you enjoying read this blog . Don't forget to follow this blog :)

Tagboard

Put your cbox code here ^_^

Followers

Put your followers gadget here ^_^

Credits

Template: Aina Marsya
Others : G - D

Supernova :)
Friday, November 23, 2012 • 6:58 AM •




Hai assalamualaikum , Kenai lagi dak ? Ha tak kenai ? *dush dush :D Kan dah kenaa . Hehe . Tengok tajuk atas tu ? Terselah kerinduan aku dekat hampa weyy  :) Supernova ? Yess this is my group :) Cantik kan nama ? Memang cantik , sapa yang pilih kan ? Heee :D Memang lama dah terpikir nak tulis pasai group ni , tapi tak sempat . Sekarang Jaja dah tulis . Hampa baca nah ? Weyy aku rindu sangat sangat nak bergelak dengan hampa , nak jadi gila dengan hampa . Bila kita nak keluar ? Sumpah aku rindu sangat sangat dekat hampa weyy . Aku tau aku dengan hana paling gila dalam geng tu . Haha . Aku waras lagi tau :D Btw birthday hampa semua dah lepas kan kan ? *habis duit aku -,- Nak hadiah letew :D Sorry aku tak sempat nak beli lagi hadiah dekat hampa .  Nanti insyaallah kalau aku ada duit aku beli tau .  Jangan risau laa , Hampa kan kawan aku :)
Weyy kita sekolah tak sama dah kan ? Rindu kot nak bergusti dengan hampa semua . Aku dekat sekolah baru tu pon perangai gila gila macam tu jugak . Hampa camna ? Syok dapat kawan baru ? Dah dapat kawan baru tu , 
Jangan lupa aku sudah nah :) 


Anis aku curi gambar hang :) Jangan marah yee . 

Anis : Hang rindu aku kan ? Hmm nampak pon dah tau . Alololo hang derek dok buat sweet dengan aku . <3 Aku tau , Hang memang tak suka Horror movie kan ? Hang ada gitau aku haritu kalau hang tengok cerita hantu mesti hang akan teringat muka hantu tu . Aku ingat lagi weyy :D Tapi aku selalu paksa hang tengok . Hahaha . *Aku memang kejam sikit  . Btw la nii hang dah semakin chubby sayang . Chubby pon comei kan ? 
Hana : Hana aku tak rindu sangat dekat hang . *Hoho . Kalau keluar rumah ja mesti nampak hang . Mana bosan pon -,- Hahaha . Aku melawak jala . Aku rasa hang kot selalu rapat dengan aku . Asyik Asyik kalau nak gossip apa apa mesti cari Jaja kan ? Sweet sangat <3 Hang dah semakin alim wey . Tak sangka jiran aku dah jadi ustazah . Aku ingat lagi kata kata hang yang megeluarkan tanduk kat kepala aku . Haha * Jangan dok minat sangat la korea tu . Bukan hensem sangat . Aaron hensem lagi -,- Memang naik tanduk pon . 
Maliana : You sangat comei :) Hehehe . Jom keluar kangar jom . Rindu woo nak pulun camera hang yang cantik tu . Haha . *muka taktau malu ni :D Nampaknya hang nak tinggi daripada aku dah . Haish tak bole jadi ni . Hahaha . Fighting Jaja Fighting ! Weyy lama kot tak jumpa hang . Bosan dan aku hari hari dok jumpa muka yang sama ja . Hana anis Hana anis. Ayoyoyoy -,- Btw hang sihat dok ? Kalau hang sihat lagi aku sihat  . Hahaha . Nanti aku p rumah hang buat hingaq tau . Hehehe . 
Tengku : Heyooo . Saya sangat jeles dengan kamu tahu tak ? Nak tahu sebab apa ? Sebab kamu dah tinggi pada saya woo . Sedih sesangat , Hang memang suka cakap banyak eh ? Perangai hampa semua sama jaa . Haish . Mau aku tak gila dok dengan hang weyy . Mai rumah aku cepat . Kaka dengan Aku rindu hang ni . Hahaha . Wey hang dah jadi ustazah ? Untunglaa aku dapat kawan macam hang . Mesti hari hari aku dok dengaq ceramah daripada hang kan . Tambah tambah lagi jiran aku tu -,- Hang dengan Hana sama jaa . Kalau aku sebut pasai korea ja mesti hang pa tak puas hati kan ? Aku tau hampa jeles . Hoho :D Hang selalu jeles dengan aku sebab aku selau pakai baju merah . Hahaha  . Bukan selau aku pakai . :D
Haa okayy sebenarnya banyak lagi yang nak tulis . Tapi tangan aku dah suruh stop  :) Apa apa pon aku harap hampa baca tau :) Bye . Assalamualaikum . 
p/s :  You are my bestfriend as well as my lover , and I do not know which side of you I enjoy the most . 
 I treasure each side , just as I have treasured our life together :)


0 Comments:

Post a Comment


Older Newer